Projektet startede med nogle afklarende drøftelser, hvor Mr. Toucans havde mulighed for at sætte sig ind i ImmuMaps forretning, og hvor alle de mulige delelementer af en hjemmeside var oppe og vende. På baggrund af drøftelserne anbefalede Mr. Toucans, at første trin skulle være selve hjemmesiden, og der blev lavet en projektplan, som tog højde for den relativt stramme deadline på 6 uger, som ImmuMap havde.
Herefter gik det stærkt: Møder med Mr. Toucans designer om layout og design, som resulterede i en mock-up, som Philip og kollegerne hurtigt kunne godkende.
ImmuMap havde i forvejen de fleste af teksterne på plads, og efter mock-up’en var godkendt, blev der arbejdet på fuld kraft med at få teknikken på plads og teksterne lagt ind. Philip fortæller om processen:
”Processen kørte meget effektivt, og var en god blanding af, at aftaler og deadlines gensidigt blev overholdt samtidig med, at Mr. Toucans altid gav sig tid til at øse ud af deres ekspertviden og svare på vores spørgsmål”.