Du kan nu hjælpe dine kunder med at holde styr på deres tidligere køb på din webshop. Ved at gøre det, giver du dem mulighed for at genbestille dine produkter nemt og enkelt, hvis de ønsker det. Det er også en rigtig god måde at skabe tillid og tilfredshed hos dine kunder, da det giver dem en bekvem og brugervenlig oplevelse på din webshop.
Hvis du har en webshop, og den er tilsluttet en database eller et kundestyringssystem, så kan du typisk tilbyde dine kunder at se deres tidligere køb på følgende måder 👇
1️⃣ Opret en kundekonto-funktion på din webshop, hvor dine kunder kan logge ind og se deres tidligere ordrer. Dette kræver, at dine kunder får mulighed for at oprette deres egen konto på din webshop. Når du har gjort det, kan kunderne se deres tidligere ordrer.
2️⃣ Send en e-mail til kunden med ordrebekræftelse og en oversigt over kundens køb efter hver ordre. Kunden kan dermed gemme dine e-mails og bruge dem til at se deres tidligere køb.
Uanset hvilken metode, du vælger, er det vigtigt at sikre, at kundernes personlige oplysninger altid er beskyttet, og at det er nemt for kunderne at se deres tidligere ordrer på din webshop.
Hvis du har implementeret funktionen på din webshop, bør du altid sørge for at informere dine kunder om det, så de ved, at funktionen er tilgængelig for dem. Du kan eventuelt sende en e-mail til dine kunder eller markere funktionen på din hjemmeside, så det er nemt for dem at finde den 💻👨
Får du brug for hjælp til at installere funktionen, så du kan få dine kunder til at se deres tidligere køb, så tag endelig fat i os via nedenstående 👇
Vi står til rådighed på info@mrtoucans.dk eller +45 71 99 80 08.
Nyhedsbrev
Få bedre resultater ud af din hjemmeside med vores nyhedsbrev. Hold dig opdateret i den digitale verden med nye tips og tricks hver måned.
– Navigation
Har du brug for en hånd?
SÅ er du kommet til det rigtige sted.