Vil du overgå dine kunders forventninger?

Når I leverer en god kundeoplevelse, øges kundetilfredsheden og kundeloyaliteten, som resulterer i mere salg og flere tilfredse kunder. De fleste virksomheder får for mange henvendelser, som de ikke kan nå at håndtere. En løsning på dette problem er at få en Live Chat på sin hjemmeside.

Hvad er Live Chat?

Live Chat er et kommunikationsværktøj, der tilføjes på virksomhedens hjemmeside. Live chatten gør, at de besøgende nemt kan komme i kontakt med jer, uanset hvilke ønsker og spørgsmål de måtte have.
Med en livechat kan jeres kunder automatisk få besked og kontakte jer, hvis de ikke kan få svar på deres spørgsmål. Derudover kan kunden omstilles til kontaktsiden, betaling eller andre sider, hvor handling er essentiel.

Live chatten gør det muligt at svare meget hurtigt på kundes spørgsmål i realtid. Undersøgelser viser, at live chat support har den højeste kunde tilfredshedsvurdering som kommunikationskanal og at 79% af kunderne siger, at de foretrækker den øjeblikkelige support.

Gør kundeoplevelsen bedre med en live chat
Funktionen af en live chat er at kommunikere med besøgende på sin hjemmeside, men chatten er også med til at opbygge kundeoplevelser.

 

Fordele ved en livechat

1. Hastigheden
Live chatten giver jer mulighed for at svare på kunders spørgsmål med det samme. Det er mere praktisk end at sidde i kø og vente på telefonen.

2. En personlig kundeoplevelse
Før kunden starter en chat, kan I bede om kontaktoplysninger. Det gør, at I fra starten kender kundens fornavn, hvilket kan hjælpe med at finde information om kunden i jeres database.

3. Svar på spørgsmål
Live chatten kan hjælpe besøgende med at navigere rundt, når der ledes efter bestemte produkter eller sider. I kan hjælpe kunden med at forenkle købsprocessen og finde det, der passer bedst ud fra hvilke behov, som kunden har.

4. Skil jer ud fra konkurrenterne
Live chat er med til at tilbyde jeres kunder den service, som de leder efter. Med en live chat viser man, at I har kundes behov i tankerne. Det er derfor nemmere at skille sig ud fra konkurrenterne.

Live chat er en essentiel måde at kommunikere med sine kunder på. Kunderne får hjælp personligt og hurtigt, som øger kuldetilfredsheden og kundeloyaliteten.

Hvis I er interesseret i at vide mere om live chat til jeres hjemmeside, hører vi meget gerne fra jer på: info@mrtoucans.dk eller +45 71 99 80 08

Nyhedsbrev

Få tips og tricks til din hjemmeside

Få bedre resultater ud af din hjemmeside med vores nyhedsbrev. Hold dig opdateret i den digitale verden med nye tips og tricks hver måned.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Lær hvordan du får mest mulig trafik og konverteringer med vores eksklusive tips og tricks.

Har du brug for en hånd?

SÅ er du kommet til det rigtige sted.

Brug for en hånd