En god landing page har stor indflydelse på, om de besøgende på jeres hjemmeside konverterer fra besøgende til potentielle kunder.
Hvad er en landing page?
En landing page er med til at fastholde og tiltrække besøgende på jeres hjemmeside. En landing page er den side, som besøgende fra forskellige marketingkanaler lander på (f.eks. Google Ads). En landing page har til formål at kunne motivere til en bestemt handling, som har en værdi for jeres virksomhed.
Hvorfor skal vi prioritere en landing page?
I kan have det bedste produkt, men har I ikke en struktureret og attraktiv landing page, vil I ikke konvertere jeres besøgende. En landing page skal kunne konverteres til salg, men også levere, hvad brugerne søger efter. En landing page skal både tilfredsstille besøgende og skabe værdi for virksomheden.
Jeres landing page skal:
Hvordan laver vi en god landing page?
En landing page skal indeholde det, som kunderne har forventninger om, når der klikkes ind på et bestemt link. Der skal derfor være en balance mellem indholdet på siden og det resultat, som kunden søger.
Elementer, der udgør en god landing page
En landing page har 3 gange højere succesrate end almindelige sider.
Der er lavet undersøgelser, som viser, at når man besøger en hjemmeside, så tager det 8 sekunder at scanne siden og vurdere, om man finder den relevant eller ej. Det er derfor meget vigtigt, at der er relevans på din landing page for de besøgende.
I kan f.eks. få hjælp til:
Hvis I vil høre mere om vores landing page, så tag endelig fat i Mr. Toucans. Vi står til rådighed på info@mrtoucans.dk eller 71 99 80 08.
Nyhedsbrev
Få bedre resultater ud af din hjemmeside med vores nyhedsbrev. Hold dig opdateret i den digitale verden med nye tips og tricks hver måned.
– Navigation
Har du brug for en hånd?
SÅ er du kommet til det rigtige sted.