En hjemmesideanalyse giver dig overblik over hvor godt din hjemmeside klare sig, og et indblik i dine forbedringsmuligheder.
Vi er en samling af motiverede designerer, programmører og dataeksperterhar, der gennem flere år har oparbejdet kompetencer og udviklet analyseværktøj til at producerer en komplet analysere af din hjemmeside. I denne 8 siders detaljerede hjemmesideanalyse, vil der blandt andet indgå en seo-analyse, hastighedsanalyse og en GDPR-analyse samt vores vurdering af din hjemmeside.
SEO-analyse
I hjemmesideanalysen indgår blandt andet en SEO-analyse, som vurderer i hvor høj grad din hjemmeside er SEO venlig. Det har betydning for hvor mange besøgende, der kommer ind på din hjemmeside, når nogen søger efter din virksomhed i Google. Jo højere i søgeresultaterne din hjemmeside fremgår, desto mere trafik vil du opleve og derved også en højere omsætning.
Hastighedsanalyse
Den digitale verden ønsker ikke ventetid, derfor er det vigtigt at din hjemmesides indlæsningstid er så hurtig som mulig. Faktisk er det sådan, at hjemmesider med for høj indlæsningstid, bliver nedprioriteret i Googlesøgninger. Derfor har vi valgt at en del af hjemmesideanalyse består af en hastighedsanalyse af din hjemmeside.
Tekniske fejl
En flot hjemmeside har ikke nødvendigvis mange besøgende. Under hjemmesiden ligger der en motor (backend), som skal eksekvere på en række handlinger bl.a. fra dine besøgende. Hvis denne motor ikke er opdateret og vedligeholdt, ligesom på en bil, så kører motoren enten dårligt eller slet ikke. Problemet er bare at det kan man hverken hører eller se på hjemmesiden. Desværre ser vi mange virksomheder som bruger mange penge på at drive trafik til deres hjemmeside, men motoren er desværre i så dårlig stand at pengene er spildt. Hjemmesideanalysen gennemgår hele din hjemmeside for tekniske fejl og mangler, og i tillæg vil du finde vores forslag til forbedringer.
GDPR-Analyse
Vi tester også din hjemmeside i henhold til GDPR-lovgivningen. Vi møder mange virksomheder der tror deres hjemmeside er GDPR-sikret, men lovgivningen opdateres regelmæssigt og Datatilsynet kommer jævnligt med nye justeringer, derfor skal du udføre kontinuerlig kontrol. Det gør, at der er mange hjemmesider, som ikke er GDPR-sikret.

Visuelle forbedringer
”Fandt du det du søgte”? Dette spørgsmål skal du stille dine besøgende, for hvis ikke de finder hvad de søger meget hurtigt, risikere du at miste dem til konkurrenter. Hjemmesideanalysen indeholder information om hvorvidt din hjemmeside er nem at finde rundt på, om man hurtig kan finde den information man søger og om der er sammenhæng mellem din hjemmesides opbygning, design og layout. Hjemmesideanalysen indeholder også forbedringsforslag til brugeroplevelsen.